خــــدا
اگه "به اضافه ی" خـدا باشی، میتونی " منهای" همه چیز زندگی کنی...
برای یک بار هم که شده در زندگیت امتحان کن...
ضرری متصور نیست...
************************
پی نوشت : خدایا شکرت...
+ نوشته شده در سه شنبه دوم آبان ۱۳۹۱ ساعت 13:44 توسط behzad
|
سلام وبلاگ من دارای مطالب گوناگونی است از شیطان پرستی گرفته تا علمی و سرگرمی وآموزشی و... خوشحال میشم بدونم نظرات وراهنمایی های خوبتون در مورد مطالب چیه.التماس دعا