اگه "به اضافه ی" خـدا باشی، میتونی " منهای" همه چیز زندگی کنی...

  برای یک بار هم که شده در زندگیت امتحان کن...

  ضرری متصور نیست...

 

  ************************

     پی نوشت : خدایا شکرت...