حرف بی حساب ؟
حرف بی حساب!
شبکه من و تو همیشه ادعاهایی می کنه که براش هیچ مدرکی نمیده! میگه همه دانشجویان سیاسی در ایران از تحصیل محروم اند! آیا واقعا همه از تحصیل محرومند؟! یعنی این همه تشکل دانشجویی که یه سره با همه کارهای مملکت و مسولین مخالفت می کنن همه تو زندانن یا ترک تحصیل کردن؟! بابا بی خیال چرا آخه دروغ میگین؟!!!! البته ما کاری نداریم که این تشکلات بودجه هاشون رو از مجلس سنای کدوم کشور تامین می کنن یا وقتی فرار می کنن همه کجا میرن؟!
نمی گم تو کشور ما زندانی سیاسی نداریم ولی شما بگو کدوم کشور نداره! بالاخره تو هر کشوری یه قانون و یه ملاک هایی دارن که رو حساب اون بعضی هارو زندان می ندازن مخصوصا اعتراضات مسالمت آمیز
البته ما یادمون نرفته که حدودا دوسال پیش بود که تو همین انگلیس که حامی مالی شبکه من و تو هست دانشجویانی که فقط به وضع رفاهی و افزایش شهریه اعتراض داشتن چطور وحشیانه برخورد کرد! چقدر جوونا رو که تازه هیچ جرم سیاسی هم نداشتن فقط انتقاد داشتن رو روانه زندان کردن!!!



سلام وبلاگ من دارای مطالب گوناگونی است از شیطان پرستی گرفته تا علمی و سرگرمی وآموزشی و... خوشحال میشم بدونم نظرات وراهنمایی های خوبتون در مورد مطالب چیه.التماس دعا